ØVE  



Synlighet i digital tid

Marthe Ødegaard, eier og driver av det nystartede selskapet Øve, et rykende ferskt selskap, som fokuserer på å utvikle og teste ulike former for mikrolæring innen markedsføringsfaget.

Vi heier på Øve

I dag har jeg vært med på kurs to av en kursrekke på fem om «Synlighet i en digital tid». Dette er et kursopplegg sammensatt av Marthe Ødegaard som fokuserer på å utvikle og teste ulike former for mikrolæring innen markedsføringsfaget.  


På samme måte som Heia Kongsvingerregionen er Marthe opptatt

av lokal vekst og utvikling i Kongsvingerregionen.


Samlingsbasert

De første to samlingene har vært til stor inspirasjon. Og akkurat det har vært målet for kursholderen, nemlig å motivere, inspirere og veilede bedrifter med digital synlighet.


Man tror man kan mye om faget, men når man får praktiske oppgaver, ser man at det er mye man har glemt og mye man må huske å sette fokus på, hele tiden. I tillegg har vi fått mulighet til å dele erfaringer oss kursdeltakere imellom. De to kursene vi har vært gjennom så langt er kunder, konkurrenter og kompanjonger og synlighet ved søk, de tre neste er bygg en solid merkevare, lag innhold som fenger og velge og vrake i kanaler. Jeg ser frem mot de kommende kursene og alt det nye jeg lærer.



Publisert 15.10.2024

Marthe og Maren. Foto Jannicke Mykkestue

Heia Kongsvingerregionen heier på alle, både de store og de små bedriftene. Vi heier på Marthe og Øve og gleder oss til fortsettelsen og oppfordrer flere til å benytte seg av hennes tjenester.


En liten oppfordring til næringslivet, det er deres samlede synlighet som plasserer regionen på kartet.

 

Heia Kongsvingerregionen