Kasper 

Mæhlum Kvesetberget

Mars 2018 gikk jeg inn dørene i telenorbygget for første gang, eller første gang var det ikke, faren min har jobbet i Telenor i over 20 år, så jeg har jo hatt en og annen gjesteopptreden i bygget, men dette var den første gangen jeg kom inn og faktisk skulle jobbe der. Jeg begynte som sommervikar og skulle bare jobbe første kontraktsperiode, før jeg skulle ut på videre utdanning. Man kan jo si at jeg ble mer eller mindre bitt av basillen og sitter her fortsatt nesten syv år etterpå.

Jeg jobbet rett i underkant av et år i kundefront, hvor vi i stor grad håndterer bedriftskunder med deres spørsmål, og ikke minst har en enormt viktig rolle innenfor rådgivende salg. Etter dette gikk jeg over til Feilfront, et avdelingsnavn som i seg selv kan virke merkelig for utenforstående. En front er kort og greit det første man møter når man ringer inn til et call center, og Feil kommer av at vi er et feilmottak for alle type tjenester kundene har.

Jeg jobbet som Kundeansvarlig og satt på og snakket med kundene våre i cirka to år, før en ny mulighet åpnet seg. Jeg fikk tilbud om å gå inn i et engasjement som Kompetanseutvikler. En jobb jeg senere fikk på permanent basis. En kompetanseutvikler er den som skal ta seg av opplæring av alle ansatte, både de som kommer inn nye fra gaten, men også de som allerede jobber her, dersom det trengs faglig påfyll eller vi lanserer en ny tjeneste. Utover dette så er jeg også en del av staben hos oss i Kongsvinger og hjelper til med det som trengs der det trengs. Ingen dager er like, og det er nettopp det som gjør at det er aldri finnes en kjedelig dag på jobben.

 

I løpet av min karriere innenfor kompetanse i kundeservice har jeg holdt utallige opplæringssesjoner, kort, lange, fysiske, digitale og hybridvarianter. På tre år har jeg totalt sett holdt opplæring for over 100 forskjellige personer, innenfor forskjellige temaer.

 

I tillegg som jobber jeg på tvers av hele kundeservice og har en finger med i spillet på alt som går av opplæring hos oss i Kundeservice. Ikke bare her hjemme i Kongsvinger, men også ute på våre andre lokasjoner. På tampen av fjoråret så var jeg ute på reise og holdt opplæring i totalt en måned, to uker i Skien og to uker på Fornebu.

I denne rollen fikk jeg muligheten til å dykke dypt inn i ulike arbeidsoppgaver som teknisk support, feilsøking, salg og kundeservice. Arbeidsoppgavene var varierte og utfordrende, og jeg opparbeidet meg verdifull kunnskap og ferdigheter innen teknisk problemløsning og kundeinteraksjon. Disse årene fra 2013 til 2017 var svært formative for meg, både profesjonelt og personlig.


Etter en periode utenfor selskapet, vendte jeg tilbake til Telenor i 2022. Denne gangen i en rolle i Fault Support avdelingen. Jeg følte meg som hjemme igjen, og det var flott å komme tilbake til en arbeidsplass som jeg visste verdsatte kontinuerlig læring og profesjonell vekst.


De varierte arbeidsoppgavene gjør at ingen dag er lik, og jeg setter stor pris på de faglige utfordringene og mulighetene for utvikling som Telenor tilbyr.


Telenor har vært, og fortsetter å være en viktig del av min profesjonelle reise.

Lene Beathe

Petrov

Min karriere i Telenor begynte i 2013, da jeg var så heldig å få en vikarstilling i feil og teknisk avdelingen. Jeg hadde alltid sett på Telenor som en spennende bedrift med store muligheter for utvikling, og denne muligheten var et stort steg i min yrkeskarriere, spesielt med tanke på min interesse for teknologi.

Line

Sundby

Line, 33 år fra Kongsvinger her!


Jeg har jobber i salgsbransjen i mange år, men butikken jeg jobbet i ble nedlagt. Jeg kjente til en person som jobbet på Telenor Bedrift og kontaktet henne privat og spurte om de trengte folk, flaks som jeg hadde søkte de et vikarkull akkurat da. Jeg hoppet i det og søkte og var så heldig å få være en av de som fikk ta en del av Telenor familien. Det å gå fra å være en aktiv selger i privat markedet til å kunne gå over til bedrift segmentet å jobbe mer som en rådgiver har gitt meg så mye.


Telenor har gitt meg rom for å vokse, fått deltatt i masse prosjekter og fått prøvd meg i ulike roller. Jeg er så glad jeg tok det valget med å søke, jeg har ikke angret siden. Her har jeg nå jobbet i 6år og har her skal jeg jobbe til jeg blir pensjonist.


Sammen er vi best sier jeg bare, hvorfor vil ikke alle jobbe her?

Denira

Omerovic

Jeg ønsket meg nye utfordringer og søkte da på den ledige stillingen. Siden har jeg jobbet her i 8 år og stortrives med det. Her i kundeservice har jeg jobbet hovedsakelig rettet mot salg og rådgivning.


Her har jeg fått god opplæring og gode kollegaer som tar vare på deg og her samarbeider vi og hjelper hverandre. Jeg har fått muligheten til å utvikle meg og lærer noe nytt og spennende hver dag.


Jeg er en av de som er glad i salg, så her får du igjen for å gjøre en god jobb.

HAR DU LYST TIL Å BLI EN DEL AV VÅRT TEAM?

Vi søker nå etter sommervikarer